Jump to content

HEY, LISTEN! PLEASE READ THIS

 

HEY, welcome back to GP! You should probably check this thread out here if this is your first time back on the forum since our upgrade. Suffice it to say, some things have changed! CLICK HERE to read more about it, including some new functionality.

  • entries
    44
  • comments
    232
  • views
    75,461

My Room and Gaming Setup Otherwise Known as "The Man Caveâ„¢"

Ludono

2,364 views

So for a long time people have been asking to see my set up and well, I finally decided to make a video. And yes, before you ask, I have too much stuff. (Due for some massive spring cleaning next year)

 

 

 

 

Basically a brief overview of everything, I didn't want to go into detail since it was already so long. But if there's anything you want to see more in detail just comment or something and I may or may not get around to it.

  • Like 6


18 Comments


Recommended Comments

Man Luds, that is an awesome Man Cave you have there.

 

-That is an awesome 3D HDTV you got there.

-Nice collection on some graphic novels for comics. Pretty interesting titles especially the international ones.

-Mass Effect Collection so cool! That femshep figure is a beauty.
-I like the shelf of figures, gaming boxes, collectibles, etc. Such epic collection.

-That Mass Effect keyboard is sexy. Very nice setup with your desktop

-The anime collection on blurays and dvds is quite cool! I remember having those single volumes with artboxes. Those were fun to collect. Pricey, but worth it.
-So much amazing Limited Edition, Special Edition, Collector Edition Epicness of Awesomeness of Fantastical Collection of well you get the idea.
-Posters, wall scrolls, picture frames, etc. Ahhh! I need to get myself one including Attack on Titan.
-Hey those pillows we've discussed in GP Chat! Nice Luds! xD
-I could compliment your room all day honestly.
-I enjoyed watching the video and knowing your awesome Man Cave. Once you do that spring cleaning, I'm sure it's going to be more epic than this video.

Thanks for sharing Luds, just simply awesome. Im curious to know what your prediction on the total value of all this. Your room is worth so much. How long have you been collecting or when have you started the Man Cave journey? Do you have any other room that's like this? Like an extended entertainment zone? Feels like this is only the beginning or just a nice sneak peak and you must have more.

 

Lol your room puts my room to shame though. Makes me jealous. ;)

  • Like 1

Share this comment


Link to comment

Awesome room lud. Really interesting seeing all your collections. Noticed you kept calling the wii a wii u must be out of habit now lol.

 

Also is your bed where the pillows where at or do you not sleep there?

 

3 tvs in one room, i don't even know how you can play on the 60inch id get a headache fast.

 

Seems like you really enjoy all the stuff you have. Thats nice.

Share this comment


Link to comment

Where the hell is the door? Haha, but seriously, nice job with the TV stand and such, looks pretty. 

Share this comment


Link to comment

Who has been asking? Your game case is my bookcase, haha. I have one game shoved in at the every end of all my books--Battlefield 4.

Share this comment


Link to comment

Who has been asking? Your game case is my bookcase, haha. I have one game shoved in at the every end of all my books--Battlefield 4.

I asked. Pretty sure some other people did too, considering how we know Lud has a huge collection of animes and games.

Share this comment


Link to comment

cool room wish I had some cool figures but my room is tiny so not much space for them. Maybe I should do a video on my room some day.

Share this comment


Link to comment

I'm still jealous of that Hitagi figure. Definitely jealous of your PS3 imports as well. I don't know why but I find it interesting that Shana and Lucky Star got PS2 games (and to a lesser extent Mai Hime), but maybe my perception of time isn't great. I think I'll try to copy your TV and system layout, since it looks slick.

 

Also. You aren't allowed to talk about Kung Fu Chaos positively.

Share this comment


Link to comment

Man, time to respond to all of these.

 

 

Man Luds, that is an awesome Man Cave you have there.

 

-I enjoyed watching the video and knowing your awesome Man Cave. Once you do that spring cleaning, I'm sure it's going to be more epic than this video.

Thanks for sharing Luds, just simply awesome. Im curious to know what your prediction on the total value of all this. Your room is worth so much. How long have you been collecting or when have you started the Man Cave journey? Do you have any other room that's like this? Like an extended entertainment zone? Feels like this is only the beginning or just a nice sneak peak and you must have more.

 

Lol your room puts my room to shame though. Makes me jealous. ;)

 

Thanks, I am quite proud of this, and alittle ashamed as well. Total value? I DON'T WANT TO KNOW. Nah, this is just my little section of the house where I keep all my nerdy stuff. Well, I do have a sugar ton of stuff in storage as well (my manga , pc games , comics etc) I could go into detail into stuff if you wanted, just let me know lol

 

 

Awesome room lud. Really interesting seeing all your collections. Noticed you kept calling the wii a wii u must be out of habit now lol. Also is your bed where the pillows where at or do you not sleep there? 3 tvs in one room, i don't even know how you can play on the 60inch id get a headache fast. Seems like you really enjoy all the stuff you have. Thats nice.

 

What? My Wii now resides within my Wii U (Did the system transfer and gave the empty hollow shell of the old Wii to my family). Yeah that's my bed, which also doubles as a sofa for movies and such since the TV is so big. Actually I feel like I get less headaches now because I'm not straining my eyes at a smaller screen.... 3D effect still messes with my eyes though, even though it's awesome.

 

 

Where the hell is the door? Haha, but seriously, nice job with the TV stand and such, looks pretty. 

 

Between the TV and the Desk area. 

 

 

I'm still jealous of that Hitagi figure. Definitely jealous of your PS3 imports as well. I don't know why but I find it interesting that Shana and Lucky Star got PS2 games (and to a lesser extent Mai Hime), but maybe my perception of time isn't great. I think I'll try to copy your TV and system layout, since it looks slick.

 

Also. You aren't allowed to talk about Kung Fu Chaos positively.

 

I'm sure you wouldn't be jealous of the price....

 

Ha, hopefully with the PS3 being last-gen PS3 imports will drop in price a bit. There are a few more I kind of want. Might even import Yakuza Isshin since I doubt we'll be getting it and the PS4 is region free as well :)

 

It might be hard to believe but a good majority of anime has a corresponding game of some sorts, especially back in the PS2 generation. There are TONS. I just have a few that I picked up because they were cheap.

 

My TV "stand" is actually supposed to go on top of a desk, but I figured it would double as a stand and yeah, it works great. The shelf heights are adjustable and you can add more so it's pretty modular.

 

KUNG FU CHAOS IS THE BEST RACIST GAME EVER MADE.

 

Phew, thanks for all the comments everyone!

Share this comment


Link to comment

He may have a portable stripper pole inside one of those boxes of his for all we know. The Xbox 360 box may not really have a 360 in it. Lol

Share this comment


Link to comment

He may have a portable stripper pole inside one of those boxes of his for all we know.

Comment of the year!

  • Like 1

Share this comment


Link to comment

Thanks, I am quite proud of this, and alittle ashamed as well. Total value? I DON'T WANT TO KNOW. Nah, this is just my little section of the house where I keep all my nerdy stuff. Well, I do have a Sugar ton of stuff in storage as well (my manga , pc games , comics etc) I could go into detail into stuff if you wanted, just let me know lol

 

Aw don't be little ashamed. Always be proud of your room no matter what it looks like. It represents who you are. :D

 

Lol I'm afraid of knowing my total value as well. I can imagine myself thinking dang that money spent could have been good use on something else, but I'm proud of what we purchase.

 

I'd love to see another blog for more in depth on the other stuff or maybe just a whole blog on what's your best purchase, favorite purchase, regret purchase, worse, etc. in these collections.

Share this comment


Link to comment

I am sooo Jealous of the amount of cool stuff you have. I could only wish my collection was that uber cool. Kudos to you Ludono very awesome collection.

Share this comment


Link to comment

Not gonna lie I want to see more of your Japanese game imports in detail.

Share this comment


Link to comment

Color me green.  Your organization (and amount) is spectacular!

 

^_^

 

Actually, I usually have my game sorted alphabetically but because this rearrangement is recent I haven't had the chance to organize them. OCD is driving me nuts D:

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×