Jump to content


Community Status Updates


Photo

iwx Leprechaun

Did Best Buy change their policy regarding RewardZone points?
Yesterday, 11:46 AM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    Yep, .5 points per dollar now so GCU is now 1pt per dollar instead of 2 -.-
    Yesterday, 11:47 AM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    Geez ever since I signed up to GCU, Best Buy started changing things lately lol. I've been using GCU more than Amazon lately too.
    Yesterday, 04:12 PM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    Yeah I only had it for a year before they started on this
    Today, 07:14 AM
Photo

iwx Leprechaun

Black Friday/Cyber Monday may be over... but that doesn't mean I can't buy 3 more games... If i buy any more this year, my fiancee is going to store them in a place that would make it hard for me to sit...
Dec 04 2016 09:43 AM
  • Steve Bitto's Photo
    Steve Bitto
    Lol I'm holding off on jumping on anymore deals. Most stuff will drop further early next year and I have way too much to play as it is.
    Dec 04 2016 10:37 AM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    Ugh I've bought over 20 games combined BF/Cyber Monday. Backlog just keeps getting bigger. I'm tempted to get more games too from that Best Buy B2G1F. Dx
    Dec 04 2016 11:00 AM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    TK thats what got me, luckily it was 3 $16 games for $32 after GCU
    Dec 04 2016 01:47 PM
Photo

Steve Bitto

Sony killed it at PSX today. Wish I would have went!
Dec 03 2016 01:50 PM
  • Jason Clement's Photo
    Jason Clement
    I missed the press conference, but I could tell by the games that were announced that it was a good one. Nicely done, Sony!
    Dec 03 2016 04:32 PM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    It was awesome! Wish I was there. Could've possibly got tickets, but I had work.
    Dec 04 2016 10:00 AM
Photo

Venom

MAHVEL BAYBEE! And also some other stuff! Man, PSX was awesome this year!
Dec 03 2016 11:13 AM
  • Venom's Photo
    Venom
    It is Ultimate MvC3. Has the two DLC characters and all (but one) DLC costumes. ^_^
    Dec 04 2016 11:38 AM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    Kinda wish there was a physical version for PS4, but if the download isn't huge then I'll get it on sale lol. Then again I rarely play fighting games these days.
    Dec 04 2016 11:44 AM
  • Venom's Photo
    Venom
    Yeah wish there was a boxed copy too. Download is only 4GB though. But yeah it's Capcom so it'll go on sale in a month. XD
    Yesterday, 04:22 PM
Photo

Sirius909The Gamer

So....like. Sup.
Dec 02 2016 10:52 AM
Photo

DarkCobra86

Was the server down for 2 days?
Dec 02 2016 06:23 AM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    Yeah, problems with their host upgrading and I believe they're looking to migrate to a new host
    Dec 02 2016 08:32 AM
  • Venom's Photo
    Venom
    It's alive! ALIVE!!
    Dec 02 2016 09:54 AM
  • Jason Clement's Photo
    Jason Clement
    More like 4 days! But yes, we're alive! xD
    Dec 02 2016 10:32 AM
Photo

Rex705

Get $10 off a Japan snack crate plus FREE anime crate with promo code WINTER at https://japancrate.com/blackfriday#go
Nov 24 2016 12:56 PM
Photo

Rex705

A very funny moment on tonights episode of Vanquished https://clips.twitch.tv/hyperrpg/GleamingFishPanicBasket
Nov 21 2016 10:21 PM
Photo

Jason Clement

It's Black Friday week! Is everybody ready? xD
Nov 21 2016 11:23 AM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    I may or may not have held onto my Amazon GC from GP for this exact reason...
    Nov 22 2016 08:02 AM
  • Steve Bitto's Photo
    Steve Bitto
    Let the games begin!
    Nov 23 2016 06:59 PM
  • Venom's Photo
    Venom
    I lied. MY BODY WAS NOT AS READY AS I LED YOU TO BELIEVE. For this, I should apologize, but won't. Instead, accept my sincerest nothingness, because I can't do anything sincerely. ^_^
    Nov 24 2016 02:12 PM
Photo

Jason Clement

Dragon Quest Builders is AMAZING! Played for 3 hours straight last night. :D
Nov 19 2016 01:15 AM
  • Steve Bitto's Photo
    Steve Bitto
    People seem to really enjoy it. Sounds like a perfect balance of Dragon Quest and Minecraft elements.
    Nov 19 2016 07:49 AM
Photo

DarkCobra86

Back from vacation
Nov 18 2016 03:53 AM
  • DarkCobra86's Photo
    DarkCobra86
    Haha, sorry should have left a message so the forum doesn't think I'm dead. I went with my family to London, Italy, and Vienna. So much fun and so broke now lol.
    Nov 19 2016 04:02 AM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    Holy crap you went to those places?! I'm so jelly of you lol. I've always wanted to travel outside the US besides my birthplace. Glad you had a great time safe and sound. :D
    Nov 19 2016 09:43 AM
  • DarkCobra86's Photo
    DarkCobra86
    Thank you man. Yea, last year was Paris. So I don't know where we will go next year. Maybe a cruise for my mom.
    Nov 20 2016 05:01 AM
Photo

Jason Clement

Wait a minute, Venom just turned 30? And here I was thinking he was older than me. :p
Nov 18 2016 01:52 AM
  • barrel's Photo
    barrel
    HAPPY B-DAY. NOW YOU CAN UNIRONICALLY SAY "I'm not a young man anymore..."
    Nov 18 2016 09:47 AM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    Big Bro joins the Big 3-0! Happy Birthday Venom! Now I'm curious to how old Jason is lol. xD
    Nov 18 2016 12:31 PM
  • Jason Clement's Photo
    Jason Clement
    @TK Not much older, lol
    Nov 18 2016 12:39 PM
Photo

iwx Leprechaun

The Nintendo Classic resales are ridiculous, I plan on buying up stock to sell at MSRP to people. Forget scalpers.
Nov 15 2016 09:45 AM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    Honestly I feel the same way, but I also know a lot of people that just want it, but have the good sense not to hop on ebay and fork it over.

    Nov 15 2016 01:19 PM
  • Shin GenX's Photo
    Shin GenX
    Definitely wait. it will be available eventually these are not meant to be limited items.
    Nov 15 2016 04:58 PM
  • Steve Bitto's Photo
    Steve Bitto
    Many haven't played these games in a decade or more. Why the hurry now?
    Nov 16 2016 01:34 PM
Photo
Photo

Venom

WELP, I have an Xbox One on the way. Add me, fools: IceBlueKirby
Nov 11 2016 10:15 AM
  • Venom's Photo
    Venom
    There is, I just didn't bother checking until you brought it up. :p
    Nov 11 2016 11:03 AM
  • TKtheknight's Photo
    TKtheknight
    Lol first me a few weeks ago and now you! What a month of newcomers Venom! Woo XB1 family! xD
    Nov 12 2016 01:30 AM
  • iwx Leprechaun's Photo
    iwx Leprechaun
    SO far I haven't seen any BF deals on gold (mine just expired yesterday) ill let you know if i see anything

    Nov 13 2016 08:04 AM

About

Friends of GP

Site Navigation

Contact

  • General Inquiry
  • contact (at) gamepodunk (dot) com

  • Press Related
  • gp.press (at) gamepodunk (dot) com

Site Info